Forum Forum sojuszu Aces High uni 23
To jest forum sojuszu Aces High. Proszę rejestrować się nickiem z Ogame
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bugi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu Aces High uni 23 Strona Główna -> Hyde Park
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drotacon_a
Gość






PostWysłany: Nie 17:52, 09 Paź 2005    Temat postu: bugi

znacie jakies bugi w ogame?
Powrót do góry
Lukaszszsz
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu

PostWysłany: Nie 18:54, 09 Paź 2005    Temat postu:

Głupie pytanie. Jak byśmy znali to:

Albo bylibyśmy na 1 miejscach
Albo nie używali ich, aby nie psuć sobie zabawy.

Spodziewać się możesz którejśz tych 2 odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_omel
Moderator



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRAKÓW--NH

PostWysłany: Nie 11:56, 08 Sty 2006    Temat postu:

ja znam jeden odnosnie elektrowni fuzyjnej
chociaz sie nie ma na planecie deuteru a syntezator deuteru ma 1 lev i działa no na 100% a elektrownie fuzyjna na naprzykład 8 lev
to syntezator zarabia około 10 jednostek deuteru a wlektrownia fuzyjna pobiera około 200deuterów i idzie oczywiscie na 100% to energia jest taka jak powinna byc na 100% (około 860przy zurzyci deuteru 11 a normalnie powino byc około 200)

taka głupota ale dział (tylko wtwdy to skutkuje gdy ktos nie ma na planecie deuteru bo w innym przypadku elektrownie bedzie pobierała deuter z zapasów )

troche namieszłaem ale chyba zrozumiecie zobaczcie sobie u siebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yabol
Administrator



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 12:51, 08 Sty 2006    Temat postu:

Bugów jest kilka, tylko większości ciężko używać, bo pojawiają się losowo...

Chyba każdy spotkał się z komunikatem "Flottenfahlstart" przy wysyłaniu floty. Czasem się to zdarza, a może zaszkodzić, gdy ktoś próbuje uciec z planety tuż przed atakiem agresora (gdy np. został namierzony falangą). Raz ktoś mnie atakował i właśnie tak chciałem zrobić i miałem ten błąd dwa razy pod rząd, już myślałem, że mam po flocie... Ale nie. Udało się. A najlepsze w tym wszystkim, że godzina RW z jego ataku była o 2 sekundy wcześniej niż godzina wysłania mojej floty... To właściwie kolejny bug - opóźnienia serwera. Floty praktycznie zawsze dolatują ok. 3-5 sekunf poźniej, niż powinny.

Kolejny bug, o którym wiem, że się zdarza, to gdy ktoś kogoś atakuje, flota agresora dolatuje do celu, floty w pierwszej rundzie mówią sobie "Cześć" i bez strzału flota agresora wraca z powrotem... To jest dopiero wkurzające... Szczególnie, gdy ktoś wyśle dużą flotę ikosztuje go to sporo deu...

A ja sam przypadkiem znalazłem buga, który jest przydatny. Jest ciekawa rzecz z badaniami. Wiadomo, że jeżeli budujemy laboratorium, to nie można nic badać. Przynajmniej w teorii. Jeżeli mamy włączone jakieś badania, to nie da się włączyć budowy laboratorium, bo ma na czerwono "pracuje". Ale jeżeli zrobimy to odwrotnie, najpierw włączamy rozbudowę, a potem klikniemy jakieś badania, to pomimo, że jest tam komunikat "Badania nie mogą być prowadzone, bo laboratorium badawcze jest w rozbudowie.", to klikając jakieś badania, surowce zostają na nie pobrane i badania się włączają. Nie widać tego, na pierwszy rzut oka nic się nie zmienia, ale jak mówię, surowce są pobrane i te badania trwają. Po zakończeniu budowy laboratorium pojawia się czas do końca badań i nie jest tak, że zaczyna się badać wtedy, kiedy laboratorium kończy się budować, badania trwają od momentu ich włączenia...
Jedyny minus jest taki, że jeżeli się rozmyślimy i chcemy anulować badania, to trzeba najpierw wyłączyć budowę laboratorium, co przy wyższych poziomach, np. 12 poziom lab 2 dni, może być dość bolesne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_omel
Moderator



Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRAKÓW--NH

PostWysłany: Nie 14:10, 08 Sty 2006    Temat postu:

moze zna ktos jeszcze jakies błedy w grze taki mała ale czasem przydatne prosze pisac jak ktos nie wie niech poprostu sobbie daruje pisanie jakis głópich postów

tutaj same bugi (błędy w grze) Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukaszszsz
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu

PostWysłany: Nie 14:42, 08 Sty 2006    Temat postu:

Ja znam fajny bug. Twoja flota jest traktowana jako sondy szpiegowskie.

Znajomemu ukazał się komunikat: Kontakt z napadającą flotą został przerwany gdyż została zestrzelona w pierwszej rundzie. (Stracił 900 OW a wygral by z kolesiem na luzie). To jest dopiero BUG !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snake333333
Postępowy



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 14:45, 08 Sty 2006    Temat postu:

Dobrze wiedziec... ja tak czasem robilem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VoOdOo90
Wierny



Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kątowni? :D WrocłaW

PostWysłany: Nie 13:28, 19 Lut 2006    Temat postu:

Yabol a działa jeszcze tem bug z badaniami :> :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yabol
Administrator



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 14:17, 19 Lut 2006    Temat postu:

Tak, bez zarzutu Smile
Co ciekawe, jak pisałem o tym na innym uni, to ktoś mi zacytował tutorial:
Cytat:
W trakcie przeprowadzania badan nie mozna rozbudowac zadnego z posiadanych laboratoriów. (Wskazówka: Mozna najpierw zlecic prace budowlane nad laboratorium, a potem rozpoczac badania na innej planecie. Byc moze jest to bug, który zostanie któregos dnia usuniety.)


Nie wiem, kto redaguje tutorial, ale skoro tak tam jest napisane i nikt nic o tym nie pisze, to może jest to dozwolone nawet...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VoOdOo90
Wierny



Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z kątowni? :D WrocłaW

PostWysłany: Nie 14:44, 19 Lut 2006    Temat postu:

bo własie chciałem se dzis cos takiego zrobic ]:> moze sie jeszcze uda Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukaszszsz
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu

PostWysłany: Wto 19:31, 28 Mar 2006    Temat postu:

ta gra mnie wnerwia, chciałem wysłać transport, kliknąłem wszystkie surowce, strona wróciła do menu a 400k metalu i 400k kryształu poszło się je**ć...

dobrze że nie zniknęła mi cała surówka (2mln)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yabol
Administrator



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 5:53, 29 Mar 2006    Temat postu:

O... Pierwszy raz o takim czymś słyszę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukaszszsz
Administrator



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 654
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu

PostWysłany: Śro 10:25, 29 Mar 2006    Temat postu:

nie wiem jak ja to zrobiłem ale zbudowałem sobie 60 dużych transporterów zamiast wysłać ich jako flotę... powaga, klkiałem na zakładce flota Question?Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darth DooM
Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:20, 29 Mar 2006    Temat postu:

odnośnie bugów, to zdaje mi się, że jeden odkryłem i pernamentnie go wykorzystuję ;P wysyłałem i nadal wysyłam flotę na fs z moona na pz (zawsze przy tej samej planetce w moim układzie) nawet jak tego pz nie było(i to już mi na buga wyglądało). moje recki zawsze zbierały okrągłe 0. a robiłem to codzień, nawet nie sprawdzając, czy planeta nadal istnieje - aż tu pewnego razu przeglądam galaktykę, a tu... tej planetki nie ma! próba wysłania floty na pz w tymn rejonie - pełne powodzenie. po kilku dniach jakis nowy gracz zajął mi to miejsce, a fsy robie tam cały czas, mimo że nigdy pz tam nie ma Smile próbowałem to robić na planety w innych układach, ale nie skutkowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uli aleister
Postępowy



Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mieeeeń Lipno

PostWysłany: Sob 20:42, 15 Lip 2006    Temat postu:

a ciekawe czy z tym laboratorium mozna na raz zrobic kilka poziomow badan roznych albo tego samego hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum sojuszu Aces High uni 23 Strona Główna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin